«Фармзаказ АПТЕКА»: швидше, вище, сильніше!

В «Щотижневику АПТЕКА» ми вже неодноразово повідомляли користувачам про різні нововведення і поліпшення безкоштовного програмного продукту від компанії «МОРІОН» «Фармзаказ АПТЕКА». Спираючись на постійний зворотній зв’язок з нашими клієнтами і намагаючись не тільки відповідати вимогам, але і передбачати всі їх потреби, проект постійно набирає обертів і стає більш зручним, швидким, корисним і навіть, не побоїмося такого слова, незамінним інструментом у щоденній практиці працівників аптек. Сьогодні ми розповімо вам про ряд нововведень, які ви зможете почати використовувати у своїй роботі, вставивши в свій комп’ютер диск «Щотижневика АПТЕКА» №34 (705). Повірте, нова версія програми не залишить вас байдужими!

ВИРІШУЄМО ПРОБЛЕМИ. БЕЗКОШТОВНО!

Фармзаказ

Фармзаказ “Аптека”

Сучасні аптеки є яскравим прикладом того, що на певному етапі документообіг може настільки ускладнити життя, що власне на виконання прямої функції — забезпечення населення медикаментами, може просто не вистачити ні сил, ні часу.

Однак не все так погано — у вашій роботі допоможе безкоштовний програмний продукт від компанії «МОРІОН»«Фармзаказ АПТЕКА», який дозволяє розглядати пропозиції постачальників, а також складати і відправляти замовлення по обраних позиціях. Про головні нововведення дещо пізніше, а для початку розглянемо ряд змін інтерфейсу програми, які зроблять роботу з нею набагато зручнішою.

Якщо ви вперше користуєтеся програмою, то просто вставте в комп’ютер диск і натисніть кнопку «установка» на вікні-заставці або запустіть  файл setup.exe через будь-який файловий менеджер і слідуйте інструкціям по установці. Якщо програма на вашому комп’ютері вже встановлена, то оновіть її з диска або через інтернет і — вперед до нововведень!

Занурення в роботу здійснюється зі стартової сторінки, яка, як і завжди, завантажується першою. Як ви можете переконатися (рис.1), на цьому етапі відбувся ряд змін інтерфейсу. Тепер на стартовій сторінці відображено 2 основних користувацьких меню.

Вгорі ви можете побачити 5 кнопок («оновлення через інтернет», «оновити з диска», «каталог постачальників», «додатково» і «допомога»).

Нижче розташовані 5 кнопок-кроків, які проведуть вас через весь процес і допоможуть зрозуміти базовий принцип роботи програми, назва і короткий опис кожного з них присутня на відповідних кнопках.

Звертаємо вашу увагу, що порядок цих кнопок повністю відповідає етапам процесу формування замовлення і дає правильний алгоритм. Однак більш просунуті користувачі зможуть при необхідності використовувати ці кнопки в будь-якому потрібному їм порядку. (Також стане в нагоді просунутим користувачам кнопка «додатково» у верхньому меню, де вони знайдуть безліч можливостей для оптимізації роботи в програмі).

Для наочності роботи програми давайте розглянемо ці прості кроки, які слід зробити для формування замовлення.

Стартова - Фармзаказ

Стартова – Фармзаказ “Аптека”

КРОК 1. ПОЧАТОК РОБОТИ

Для того щоб дистриб’ютор міг Вас ідентифікувати, відправляючи прайс-лист або приймаючи замовлення необхідно внести відповідну інформацію про вашу організації у цьому розділі. Будьте уважні, коли вносите дані, особливу увагу приділіть тому, щоб код ОКПО був внесений коректно, інакше деякі онлайн-сервіси програми будуть вам недоступні.

Реєстрація - Фармзаказ

Реєстрація – Фармзаказ “Аптека”

Прим. ред. — компанія «Оптима-Фарм» відома учасникам фармацевтичного ринку як піонер багатьох інновацій і корисних нововведень. Хочемо подякувати за те, що і в цей раз вона підтримала прогресивне нововведення і першою на своїй базі реалізувала можливість отримання онлайн-замовлень. Впевнені, що підтримка онлайн-замовлень в найближчому майбутньому буде широко поширена серед операторів фармринку і незабаром буде надаватися усіма дистриб’юторами, з якими ви співпрацюєте.

Після закінчення процедури (тут і далі) натисніть кнопку «Далі» в правому нижньому куті сторінки.

КРОК 2.ІМПОРТ ПРАЙС-ЛИСТІВ

Саме в цьому розділі сталося одне з найважливіших нововведень програми. У новій версії ви отримуєте можливість завантажувати прайс-листи постачальників безпосередньо з їх сервера, при цьому будуть враховані ваші особисті дані, і ви отримаєте спеціальний прайс-лист, призначений саме для вашої компанії.

Щоб отримати прайс-листи безпосередньо з сервера дистриб’ютора, натисніть кнопку «отримати всі прайси», після чого дочекайтеся завершення процесу, про це вам повідомлять спливаючі підказки.

Якщо ви коректно ввели дані в розділі крок 1, то при першому зверненні до сервера дистриб’ютора на вашому екрані з’явиться віконце, сповіщаючи вас про те, що обліковий запис обмежений у функціональності (ви можете отримувати лише загальний прайс без різних варіантів оплати і без урахування знижок; надіслані вами замовлення не будуть оброблятися автоматично, а будуть оброблені вручну менеджером). Для зняття обмежень у функціональності зверніться до менеджера, ім’я та контактний телефон якого будуть виведені в цьому ж вікні. Менеджер внесе дані по вашому комп’ютері в базу, і в подальшому ви зможете повноцінно використовувати всі можливості програми.

Якщо у розділі крок 1 ввести код ОКПО, який відсутній в базі даних постачальника, то ви отримаєте повідомлення, в якому буде зазначено, що надісланий вами код некоректний, і вам буде запропоновано зв’язатися з постачальником для уточнення ваших даних.

Прайс-листи постачальників, що не підтримують даний сервіс прямої доставки, ви можете імпортувати з файлів формату *.xls або *.mvp, натиснувши кнопку «додати запис».

Завантаження прайсу - Фармзаказ

Завантаження прайсу – Фармзаказ “Аптека”

КРОК 3.ФОРМУВАННЯ ПОТРЕБИ

На даному етапі ви маєте можливість:

  • Імпортувати потребу (дефектуру) ваших торгових точок у форматі системи.
  • Створити потребу, використовуючи вкладки «вибір пропозицій» або «вибір з довідника». «Вибір пропозицій» дозволить вам при створенні потреби відразу вказувати постачальника, у якого буде замовлено цей товар. «Вибір з довідника» допоможе створити дефектуру, з якої крім автоматичної/ручної прив’язки до оптимальних пропозицій постачальників можна буде здійснювати і інші дії, такі як об’єднання з потребами інших підрозділів і подальші групові операції з ними.

Для зручності користувача в даному розділі можна використовувати фільтри обмеження по «обраним постачальникам» і фільтр обмеження «тільки за гарячими пропозиціями» .

Фільтри «Вибрані постачальники» і «Тільки свіжі пропозиції» можна налаштувати на головній сторінці в розділі «Додатково».

Потреба - Фармзаказ

Потреба – Фармзаказ “Аптека”

КРОК 4. ОПТИМІЗАЦІЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Цей розділ допоможе вам вибрати оптимальні умови серед безлічі пропозицій дистриб’юторів в ручному або автоматичному режимі і, в підсумку, створити замовлення. Автоматичний режим дозволяє оптимізувати потребу, використовуючи різні алгоритми і після порівняння результатів зупинитися на самому оптимальному для вас.

Ручна прив’язка здійснюється співвідношенням назви медикаменту до оптимальної пропозиції постачальників, це зручно зробити за допомогою подвійного клацання маніпулятора «миші» або натисканням кнопки Enter на обраному реченні.

  • Оптимізація за мінімальною ціною — вибере мінімальну ціну серед пропозицій всіх постачальників або тільки серед вказаних вами.
  • Оптимізація за кількістю постачальників визначить постачальника, пропозиції якого максимально покривають вашу потребу, віддасть перевагу його пропозицій і по лишившійся потребі знову почне визначати постачальника, пропозиції якого максимально покривають вашу потребу і т. д.

Завершальним кроком роботи з оптимізацією є кнопка «сформувати замовлення».

Оптимізація замовлення - Фармзаказ

Оптимізація замовлення – Фармзаказ “Аптека”

КРОК 5.ВІДПРАВКА ЗАМОВЛЕННЯ

Відправити замовлення постачальнику можна наступними способами:

1. Натисніть або F9, відбудеться наступне:

  • Якщо постачальник підтримує сервіс обміну документами онлайн, система визначить це, і після успішної відправки через деякий час Вам прийде повідомлення від постачальника у вигляді спливаючої підказки. Стан, в якому перебуває замовлення, буде зазначено у колонках «відправлено», «одержано» і «оброблено». Переваги даного методу незаперечні. Це швидкість роботи (адже ви працюєте безпосередньо з сервером дистриб’ютора і ніякі проміжні агенти не гальмують передачу інформації). Важливою перевагою є швидке повернення дефектури від постачальника (відмови) для подальшої роботи, про яку вас сповістить підказка. У разі, якщо така ситуація виникає, ви отримаєте відсутні позиції замовлення в автоматичному режимі і зможете їх перезамовить в іншого постачальника.
  • Якщо постачальник не підтримує сервіс документообігу онлайн, то система автоматично визначивши це, викличе ваш поштовий клієнт і запропонує відправити замовлення по електронній пошті.

2. Якщо ви не підключені до інтернету і хочете відправити замовлення яким-небудь іншим способом (по телефону, факсом або ін.), викличте контекстне меню і виберіть бажану дію.

Відправка замовлення - Фармзаказ

Відправка замовлення – Фармзаказ “Аптека”

ТЕХНОЛОГІЇ ПРАЦЮЮТЬ НА ВАС

Отже, сталося! Завдяки програмі «Фармзаказ АПТЕКА» ви робите впевнений крок у майбутнє! Система електронного замовлення онлайн — безпрецедентний спосіб підвищення ефективності роботи вашої аптеки, яка повноцінно реалізує можливості інформаційних технологій на благо вашого бізнесу. Використання онлайн-замовлення економить як мінімум добу від моменту формування прайс-листа постачальником до одержання товару клієнтом! Крім того, ви маєте можливість в будь-який момент часу отримати актуальну інформацію про наявність медикаментів у постачальника.

ОТРИМАННЯ ОНОВЛЕНЬ

Отримати останні зміни в даних щодо пропозицій з газети «Щотижневик АПТЕКА» можна двома способами: натиснути кнопку «Оновити через інтернет» або «Оновити з диска» на стартовій сторінці.

БАЖАЄТЕ ДОСЯГТИ БІЛЬШОГО?

Описаний онлайн-режим здійснення замовлень — вкрай прогресивне і гостро необхідне нововведення, проте не варто забувати, що «Фармзаказ АПТЕКА» є функціональною частиною системи обліку руху товару «АПТЕКА». Можливостей цієї системи значно більше!

Бажаєте, щоб усі дані були інтегровані в облікову систему аптеки, щоб була можливість отримувати накладні та сертифікати якості в режимі онлайн?

Приємна новина для вас — все це можливо!

Вас здивує:

  • Простота ведення обліку товару, довідкової інформації, продажу та інших господарських процесів на фармпідприємстві.
  • Адекватне ринковим умовам ціноутворення.
  • Формування замовлень на підставі реальної потреби, що забезпечує своєчасне поповнення і підтримання необхідного асортименту.
  • Зручний імпорт та експорт документів.
  • Оперативність обміну даними між структурними підрозділами підприємства.
  • Широкі можливості аналізу результатів діяльності.

NEW! Щоденне оновлення в системі:

  • Довідника товарів.
  • Довідкової інформації.
  • Даних про реєстрацію.
  • Довідників аналогів і синонімів.
  • Регуляторних списків.
  • Складів і активних речовин.
  • Довідника організацій та корпоративної приналежності.
  • Пропозицій оптових постачальників.

Вас вразить:

  • Якість програмного забезпечення.
  • Простий і зручний інтерфейс, який дозволяє освоїтися з мінімальною затратою часу.

Вас обрадує:

  • Схожість інтерфейсу з програмою «Фармзаказ АПТЕКА».
  • Наше бажання допомогти вирішити Ваші проблеми!!!
  • Зворотний зв’язок.

Бажаєте поставити питання? Висловити свої побажання? Допомогти зробити програму краще?

– Звертайтеся до керівника проекту Олександру Ємцю

тел.: (044) 585-97-12
або
e-mail: alex@morion.ua.

Дізнатися більше про Безкоштовне програмне забезпечення Фармзаказ “Аптека” Ви можете переглянувши презентацію проекту та у менеджерів за номерами:

Презентація Фармзаказ “Аптека” →

Служба підтримки клієнтів: (044) 585-97-12
   
Відділ продажів: (044) 585-97-10, внутрішній 333, 364, 362

Або залиште заявку у формі нижче, і з Вами зв’яжуться: ↓