Програмний комплекс «Аптека». Нововведення версії 2.37

Ми раді повідомити Вам про вихід нової версії програмного комплексу «Аптека». Не так давно була представлена 2.36.6.1 версія програми «Фармзаказ Аптека» головною особливістю оновлення стала можливість роботи з прайсами постачальника лікарських засобів «Томаш» в автоматичному режимі. Ці і безліч інших нововведень тепер і в ПК Аптеці версії 2.37. Оновиться на нову версію, Ви зможете за допомогою супроводжуючих Вас технічних фахівців.

Відеоогляд нового функціоналу Програмного комплексу “Аптека” версії 2.37:

Зі списком нововведень і описом кожного з них, можна ознайомитися нижче:

1. Новий інтерфейс

Суттеві зміни зміни були реалізовані в інтерфейсі програми. Нововведення спрямовані на поліпшення ефективності і зручності роботи.

1.1. Збереження пароля при вході

Тепер, при авторизації в Програмному комплексі “Аптека”, не потрібно щоразу вводити свій пароль. Для зручності роботи додана можливість збереження пароля. Для її активації досить під полем авторизації відзначити пункт «Зберегти пароль», і з новим входом в програму пароль буде вже введено.

Вікно авторизації ПК

Вікно авторизації ПК “Аптека”

1.2. Доданий новий компонент “Інформер”

У новій версії ПК Аптека додано зручний інформер, який автоматично буде сповіщати Вас про важливі події.

“Інформер” в ПК “Аптека”

Переглянути всі повідомлення можна викликавши необхідне меню через кнопку «Історія повідомлень», або натиснувши в інтерфейсі програми комбінацію клавіш Alt+F11. За допомогою фільтрів можна швидко знайти важливе для Вас повідомлення.

“Історія повідомлень” у ПК Аптека

1.3. Стартова сторінка Програмного комплексу «Аптека» отримала новий дизайн

Барвисте оформлення, налаштування плиткового інтерфейсу, кнопка Домашньої сторінки, Уподобань, перемикання між інтерфейсами і багато іншого стало доступно в новій версії програми.

Стартова сторінка Програмного комплексу «Аптека»

Стартова сторінка Програмного комплексу «Аптека»

1.4. Плитковий інтерфейс

Для зручності і швидкості роботи в програмі додано налаштовуваний плитковий інтерфейс. Новий інтерфейс має можливість змінювати фон, редагувати і переміщати плитки, видаляти і додавати плитки з можливістю зміни розмірів і розміщення на сторінці. Всі необхідні для повсякденної роботи модулі можна зручно розташувати на новій стартовій.

Плитковий інтерфейс ПК

Плитковий інтерфейс ПК “Аптека”

2. Новий функціонал в розділі «Довідники»

Група Довідники поповнилася новими пунктами.

Нові компоненти в розділі «Довідники»

Нові компоненти в розділі «Довідники»

2.1. Довідник фізичні особи

Довідник по фізичним особам, які мають право вносити/виносити гроші з каси аптеки. Заповнюється адміністрацією аптеки. У довіднику є поле для внесення серії та номера паспорта, а також структури, на якій співробітник аптеки має право створювати касові ордери. При незаповненому полі «Структура» працівник має право працювати з касовою книгою на всіх підрозділах.

Довідник

Довідник “Фізичні особи”

2.2. Основа касового ордера

Довідник, що містить перелік основ для касового ордера. За замовчуванням доданий ряд стандартних, найбільш часто використовуваних основ, на основі яких створюється документ касового ордера.

Довідник

Довідник “Основа касового ордера”

2.3. Довідник Графік Роботи

Настроювана таблиця за графіком роботи аптеки. Може використовуватися в звітах для розрахунку робочого часу.

Довідник

Довідник “Графік Роботи”

3. Новий функціонал в групі «Товар»

У групі Товар додані компоненти Асортиментні групи й Асортиментні Групи (перегляд).

Нові компоненти в групі «Товар»

Нові компоненти в групі «Товар»

3.1. Асортиментні групи

Компонент Асортиментні групи дозволяє додавати і управляти товарними позиціями в асортиментних групах. Кнопка «Імпорт з бази» дозволяє автоматично заповнити групи товаром, за яким був рух в останні 180 днів. Групи можна редагувати і змінювати вручну або автоматично. Товарам у групі можна задавати і змінювати пріоритет, сортувати по необхідному Вам параметру, швидко додавати в групу синоніми по позиції. При появі нового коду Моріона картка товару вноситься в існуючу групу автоматично.

Асортиментні групи в ПК

Асортиментні групи в ПК “Аптека”

3.2. Асортиментні групи (перегляд).

Компонент Асортиментні групи (перегляд) дозволяє переглядати вже створені Асортиментні групи товарів в розгорнутому вигляді.

Групи можна сортувати по Головному товару, доданого вручну або автоматично.

Асортиментні групи (перегляд).

Асортиментні групи (перегляд).

4. Новий функціонал в групі «Рух товару»

Група «Рух» Програмного комплексу «Аптека» поповнилася новими функціональними можливостями. Стало можливим в електронному вигляді вести Касову книгу і резервувати товар, як через сайт geoapteka.com.ua, так і вручну в самій програмі.

Нові компоненти в групі «Рух товару»

Нові компоненти в групі «Рух товару»

4.1. Зміни в компоненті «Прихід»

Додана можливість імпорту прибуткової накладної безпосередньо з поштової скриньки через Дії – Імпорт з електронної пошти. Для активації функції потрібно вказати налаштування пошти у Налаштуваннях(поєднання клавіш Ctrl+F12) – Мережа – Налаштування пошти і додати необхідні фільтри пошти у меню нижче.

4.2. Касова книга

З виходом нової версії 2.37 програми для автоматизації аптеки ПК Аптека додана можливість ведення каси підприємства. Для створення касового ордера в довіднику «Підстава касового ордера» повинні бути створені відповідні підстави. У Довіднику «Фізичні особи» повинні бути необхідні записи. Після чого можна приступати до створення Касового ордера. Більш докладно про довідники, пов’язані з роботою Касової книги читайте в пункті 2 цієї статті.

Якщо персонал допустив помилку і забув роздрукувати касовий ордер його можна створити пізніше і скористатися функцією автоматичного перерахунку касових ордерів.

Друковані форми в Касовій книзі:

– Касовий ордер – друк виділеного касового ордера

– Касова книга – друк аркушів касової книги за вибраний період

Касова книга в ПК

Касова книга в ПК “Аптека”

4.3. Резерв

Функція Резерв дозволяє на деякий час зарезервувати товарну позицію з сайту geoapteka.com.ua (резерв створюється автоматично) або ж додати резерв вручну, по поступившому дзвінку від клієнта. Доданий у Резерв товар, на час дії резерву, блокується на залишку. Час резервування за замовчуванням 24 робочих годин аптеки. При необхідності час резервування можна відредагувати в Перевагах (Ctrl+F12) у пункті Рух, або ж у самому документі резервування, за допомогою Зміни запису, або вказати час резерву при створенні запису.

Якщо по закінченню часу резервування товар залишився не викупленим, резерв знімається, а статус резерву змінюється на «Прострочений».

У разі приходу клієнта в аптеку протягом резервного часу, працівнику першого стола достатньо знайти резервний документ і на підставі Резерву створити Витрата чек, після чого здійснити продаж. Статус документа Резерву змінюється на «Закритий».

Функція

5. Зміна у розділі «Замовлення»

Багато дрібних, але істотних допрацювань у блоці Замовлення. Зміни торкнулися автоматичної роботи через службу ElOrder, Розрахунку потреби, Імпорту потреби та іншого.

5. 1. Зміни у Розрахунку потреби

Додана можливість імпорту потреби Head Office (веб-сервіс для розрахунків і збереження даних).

У вкладках Аналіз продажів і Сезонні умови, з’явилася можливість групувати відображувану інформацію з урахуванням асортиментних груп.

5.2. Потреба Зведена

У пункті Потреба Зведена доступна можливість угрупування з урахуванням асортиментних груп.

5.3. Доопрацювання в Імпорті прайса

Постачальник «Томаш» бере участь в онлайн документообіг «Elorder». Тепер у користувачів ПК Аптеки і Фармзаказ «Аптека» є можливість автоматично завантажувати прайси і автоматично відправляти замовлення компанії «Томаш» (Харків). Крім компанії «Томаш» в проекті «Elorder» беруть участь Оптима-Фарм і Фрам Ко.

Раніше, про зміни в Фармзаказі, на нашому сайті вже була публікація: http://pharmbase.com.ua/uk/tomash-teper-v-elorder/

5.4. Оптимізація замовлення

У новій версії ПК Аптека при оптимізації замовлення за мінімальною ціною враховуються угруповання по асортиментному плану, в тому числі і пріоритети, визначені в асортиментних групах. Включити можливість використання даного виду оптимізації, можна виставивши в Перевазі (Ctrl+F12) у пункті Замовлення – режим угруповання медикаментів при підборі пропозицій: З урахуванням асортиментних груп.

6. Нововведення в групі «Аналіз»

Можливостів аналізу також стало більше, крім дрібних виправлень у роботі з аналізом за страховими компаніями, доданий аналіз по Касовій книзі.

6.1. Аналіз «Касова книга»

Аналіз дозволяє переглядати на центральній базі касові ордери всього підприємства.

6.2. Зміна Аналіз: Рух товару

Крім видів аналізу Дислокація, Постачальник, Виробник, Медикамент додано Вид аналізу: Партія.

7. Фіскальне обладнання

Істотні допрацювання торкнулися роботи з фіскальним обладнанням. Додана підтримка ряду нових фіскальних принтерів. Реалізований новий функціонал при роботі з лікарняними рецептами та страховими компаніями.

Нові підтримувані фіскальні принтери:
– Datecs FP-320
– Datecs FP-T88
– Datecs FP-101 Smart
– IKC-A8800
– IKC-E810T
– Марія 304
– Міні ФП 81.01
– Міні ФП 54

7.1. Доопрацювання

– Список всіх підтримуваних фіскальних принтерів стало можливим переглянути в Перевазі (поєднання клавіш Ctrl+F12) – Обладнання – Фіскальні принтери. Тут же можна вказати необхідні налаштування під кожен з підтримуваних принтерів.
– Додана можливість друку короткого і повного звіту за період, у пункті Налаштування (Фіскальний принтер) компонента Сервіс.

8. Уподобання

Істотні зміни торкнулися пункту налаштувань «Уподобання». Повністю змінений інтерфейс, тепер Уподобанняспливають в новому вікні. Будь-які зміни слід зберегти натисканням кнопки «Застосувати» або «Ок».

8.1. Налаштування бази

Здійснюється вибір Основної точки доставки.

8.1.1. В налаштування бази винесені настройки XLS постачальника по прайсам і накладним.

8.1.2. Налаштування постачальників і Вибрані постачальники також винесені в Уподобання, із зручним розподілом по загальним постачальникам (Глобальні) та окремо по Точках.

8.1.3. Додати постачальника в список Заборонених постачальників можна через Уподобання, це останній пункт у Налаштуваннях бази.

8.2. Документи

Розділ містить налаштування по роботі з сертифікатами та папки групового імпорту прайсів.

8.3. Інтерфейс

В пункті меню Інтерфейс винесені всі можливі настройки інтерфейсу нової версії Програмного комплексу Аптека. Основною особливістю нової версії програми стала можливість вибору роботи з українським або російським інтерфейсом.

8.3.1. Пошук/Попередження

Пункт меню Пошук/Попередження поділено на два розділи. У першому розділі доступна можливість налаштувати відображення попереджень терміну придатності і строку реєстрації витрата чеку і замовлення (у днях).

Другий розділ Фільтр/Пошук включає в себе налаштування по роботі фільтра і пошуку в ПК Аптеці, так само налаштування шрифту, виділення кольором пріоритетного товару та інше.

8.4. Замовлення

Пункт меню Замовлення істотно не змінився. Залишилися ті ж функції, що були в попередніх версіях ПК Аптеки. Налаштування інформації про організації, коду клієнта і комп’ютера, робота з прайсами постачальників і налаштування ElOrder.

8.5. Обладнання

Пункт меню Обладнання спрямований на роботу з настройками Фіскального і Нефіскального обладнання. Можна подивитися і при необхідності змінити порт і IP сервера друку, відзначити функції якими Ви користуєтеся, наприклад Знижка в окремому рядку для фіскального принтера, використання змішаного виду оплати та інше.

8.6. Мережа

Пункт Меню Мережа включає в себе налаштування обміну даними між підрозділами, роботи з електронною поштою і проксі-сервера.

8.6.1. Налаштування пошти

У новій версії Програмного комплексу Аптека 2.37 реалізована можливість автоматичного завантаження прибуткових накладних з електронної пошти. У меню Налаштування пошти потрібно вказати дані для синхронізації з поштовою скринькою та шлях до папки, в яку будуть складатися завантажені накладні.

8.6.2. Налаштування фільтру пошти

Налаштування фільтрації пошти по відправнику або темі листа, необхідні для відбору листів з накладними.

8.7. Рух

Містить налаштування строку резервування товару з сайту http://geoapteka.com.ua/, срок зазначається в робочих годинах.

9. Загальні виправлення:

– Додана можливість редагування Витрата Чека, при існуючому Поверненні Чеку;
– В меню Переоцінка виправлена проблема з оновленням вкладки “Зміст”;
– Виправлений ряд помилок при редагуванні документів “Переміщення”;
– В довіднику “Умова зберігання (T)” прибрані дублі;
– Додана колонка “Примітка” в компоненті Замовлення;
– Вирішена проблема зльоту дільника при розпакуванні та поверненні товару;
– Додані нові звіти;

Для оновлення Програмного комплексу «Аптека» до нової версії 2.37, звертайтеся до своїх технічних фахівців.

Детальніше про можливості Програмного комплексу “Аптека” читайте у статті: http://pharmbase.com.ua/uk/avtomatizaciya-aptek/

Наші контакти:

Служба підтримки клієнтів: (044) 585-97-12
   
Відділ продажів: (044) 585-97-10, внутрішній 333, 364, 362

Виникли питання?! Залишайте заявку в формі нижче і ми зв’яжемося з Вами: ↓