Компонент “Налаштування” використовується для вибору структури при початковому налаштуванні ПК Аптека, для додавання віртуальних дислокацій і для вибору, налаштування та роботи з фіскальними реєстраторами та принтерами чеків.
Структура компонента “Налаштування” складається з трьох вкладок:
“Загальні”, “Структура своїх організацій” і “Фіскальний принтер”.
У вкладці “Загальні” із списку ми обираємо той підрозділ, на якому буде використовуватись поточна база даних, поточну країну, категорію та одиниці вимірювання.
Після вибору структури по замовчуванню у вкладці “Загальні”, вона автоматично з’являється у вкладці “Структура своїх організацій”..
Додатково тут можна додати віртуальні дислокації, натиснувши на панелі інструментів і вибрати необхідну дислокацію із списку чи змінити деякі налаштування, натиснувши та проставивши необхідні галочки.
“Окрема нумерація” дозволяє для віртуальної дислокації використовувати нумерацію документів відмінну від від нумерації основної дислокації.
При увімкненні налатшування “Розділяти переміщення і переоцінку за ПДВ” — дозволяє створювати окремі документи для товарів із різними ставками ПДВ.
“Розділяти переміщення за рецептом” — дозволяє створювати окремі документи переміщень для товарів із ознакою “рецептурний” та «безрецептурний».
“Дозволити кілька видів торгівлі для Розхід БГ” — дозволяє для вибраної дислокації застосовувати кілька видів торгівлі з компонента Довідники – Види торгівлі.
У вкладці “Фіскальний принтер” можна обирати необхідний принтер, СОМ-порт та швидкість роботи порту. Після натискання кнопки Застосувати здійсненні налатшування у цій вкладці збережуться.
Нижче в стовпцях “Звіти”, “Грошовий ящик” і “Службові” розміщені кнопки додаткових дій, які використовуються при потребі для друку денних звітів та звіту за період, внесення-винесення готівки та декілька сервісних функцій.