Маркетинговий договір

Маркетинговий договір — це договор між аптечними мережами і представниками виробників. Виробники хочуть мотивувати аптеку збільшити продажі їх продукції, а аптеки хочуть на цьому заробити (отримавши платіж від виробника). Зазвичай виробники згодні працювати так тільки з великими, або хоча б середніми, сітками. Договір зазвичай передбачає виконання плану по продажам / закупкам, можливо фейсинг (розміщення на вітрині), і ін.

Функціонал «Маркетингову договору» призначений для роботи з такими угодами. Він значно полегшує аналітику / контроль виконання договору, мотивацію Первостольника (розрахунок їх бонусів), в расход-чек будуть підказки Первостольника (підсвічування пріоритетного товару), а так само можна забезпечити обов’язкову наявність таких товарів у аптеці і прибрати з Автозамовлення конкурентів.

Функціонал не найпростіший, рекомендується спочатку освоїти базові прийоми роботи з програмою. На стартовій є три компоненти, що відносяться до цієї теми:

  1. Довідники — маркетинговий договір
  2. Довідники — гаманець провізора (див окрему інструкцію)
  3. Аналіз — Маркетинговий договір

У програмі «маркетинговий договір» — це група «умов», кожне з який має свій список товарів, період дії, мети, і різні опції, загальні для всього списку товару, і спеціальні для кожного товару. А також інформаційні записи (типу умов по фейсингу).

Розглянемо це на прикладі.

  • Зайдемо в компонент «Довідники — маркетинговий договір»
  • Червоним плюсом створюємо новий запис (новий маркетинговий договір):

  • Назва — будь-яку вказуємо (логічно вказати виробника та період)
  • Контрагенти — тут можна вказати виробника, або нічого
  • Модифікатор націнки — якщо поставити «мінус два» «-2» — то націнка на товар з цього договору буде на два відсотки  нижче ніж зазвичай (перелік товару вкажемо пізніше)
  • % Мотивації провізора — який бонус отримає первостольник, при продажу товару з цього договору

Після натискання «ок» — відкриється форма змісту договору (так само сюди можна потрапити двічі клацнувши по ньому в списку якщо він вже створений раніше):

Тут вписуємо умови, наприклад дату початку і кінця маркетингової угоди, план продажів, розмір бонусу від виробника. На вкладці «Лік засіб» — для виділеної умови вписуються товари, на які поширюється ця угода. Можна прописати декілька умови для різних цілей угоди, наприклад — різні бонуси при різних фактичних продажах. Або різні умови для різних груп товару.

Батьківське умова: це в разі якщо аптека отримує бонус від виробника при виконанні цих умов тільки в тому випадку якщо виконано ще одну умову (батьківське умова).

Наприклад, Батьківська умова — це план продажів по всьому списку виробника, а спеціальне (дочірня) умова — тільки по деяких товарах. Тоді в програмі заводиться спочатку батьківська умова, а потім спеціальне — із зазначенням батьківського (спеціальних умов може бути кілька з посиланням на один батьківський). У поточній версії програми цей зв’язок умов автоматом не обробляється — тобто поки це просто вказується на рівні зв’язку в довіднику. Потім може з’явиться доп функціонал.

Повернемося до вкладки «лік засоби»:

Так виглядає вставка нового запису. Всі доступні поля — не обов’язкові. Розрахункова ціна — якщо за угодою з виробником для розрахунку бонусу враховується розрахункова ціна (узгоджена з виробником заздалегідь), а не фактична ціна. Це може бути і закупівельна і відпускна. Пріоритетна вага — ціле число, чим воно більше тим більше пріоритетний товар — він буде показуватися Первостольнику в першу чергу в витрата-чеку.

Ексклюзивний:

Этот список можно так же импортировать из текстового файла (коды Морион) (Действия)

Теперь смотрим в нижнюю часть предыдущей формы:

 

Поделиться:
  •  
  •  
  •  
  •