«Фармзаказ АПТЕКА»: Проект ElOrder розвивається

Ми постійно стежимо за всіма новинками і поліпшеннями, які з’являються в безкоштовному програмному продукті «Фармзаказ АПТЕКА». Нагадаємо, що одним з істотних етапів його розвитку стала можливість отримання онлайн-замовлень від дистриб’юторів, а компанія «Оптима-Фарм», відома учасникам фармацевтичного ринку як піонер багатьох інновацій і корисних нововведень, першою на своїй базі реалізувала цю можливість (див. «Щотижневик АПТЕКА» № 34 (705) від 31.08.2009 р.). Тепер цей формат роботи підтримує ще один постачальник — компанія «Альба-Україна», а проект надання сервісу документообігу онлайн отримав власну назву — ElOrder.

Можливість закачувати спеціальні прайси постачальників в режимі онлайн і використовувати їх надалі на етапі формування замовлення дозволяє вам економити масу часу. Для того щоб дистриб’ютор міг Вас ідентифікувати, відправляючи прайс-лист або приймаючи замовлення, не забувайте обов’язково внести відповідну інформацію про вашу організацію в розділі «Почати роботу».

Будьте уважні, коли вводите дані, стежте, щоб код ОКПО був позначений коректно, інакше деякі онлайн-сервіси програми будуть вам недоступні (рис. 1).

Далі ви можете відкрити розділ «Імпортувати прайс-листи» для завантаження прайс-листів зі спеціальними умовами. У правому нижньому кутку відкритого вікна ви побачите підказку, яка сигналізує про можливості отримання прайс-листів безпосередньо з серверів дистриб’юторів «Оптима-Фарм» і «Альба-Україна» (рис. 2).

Для їх отримання необхідно натиснути кнопку «Отримати всі прайси», і підтвердити необхідність закачати пропозиції постачальників (рис. 3). Крім можливості отримати прайси всіх постачальників, які беруть участь у проекті ElOrder, ви можете окремо закачати пропозиції кожного з них, скориставшись контентним меню, яке з’являється при натисканні на стрілочку біля вищезгаданої кнопки (рис. 4).

Після цього дочекайтеся завершення процесу, про це вам повідомлять спливаючі підказки.

Якщо ви коректно ввели дані в розділі «Почати роботу», то при першому зверненні до сервера дистриб’ютора на вашому екрані з’явиться віконце, повідомляюче вас про те, що ваша облікова запись обмежена функціональністю (ви можете отримувати лише загальний прайс без різних варіантів оплати і без урахування знижок; надіслані вами замовлення будуть оброблені вручну менеджером, а не автоматично).

Для зняття обмежень у функціональності зверніться до менеджера, ім’я та контактний телефон якого будуть представлені в цьому ж вікні. Менеджер внесе дані по вашому комп’ютері в базу, і в подальшому ви зможете повноцінно використовувати всі можливості програми.

Якщо у розділі крок 1 ввести код ОКПО, який відсутній в базі даних постачальників, то ви отримаєте повідомлення, в якому буде зазначено, що надісланий вами код некоректний, і вам буде запропоновано зв’язатися з постачальниками для уточнення ваших даних (рис. 5).

Прайс-листи постачальників, що не підтримують даний сервіс прямої доставки, ви можете імпортувати з файлів формату *.xls або *.mvp, натиснувши кнопку «Додати запис».

Подальша робота з програмою вам добре знайома, ви зможете сформувати потребу, оптимізувати і відправити замовлення у відповідних її розділах.

Важливо пам’ятати, що відправити замовлення постачальнику можна двома способами.

1. Натисніть кнопку «Відправити замовлення постачальнику» або F9, і відбудеться наступне: якщо постачальник підтримує сервіс обміну документами онлайн, система визначить це і після успішної відправки через деякий час Вам прийде повідомлення від постачальника у вигляді спливаючої підказки. Стан, в якому перебуває замовлення, буде зазначено у колонках «відправлено», «одержано» і «оброблено».

Переваги даного методу незаперечні. Це швидкість роботи (адже ви працюєте безпосередньо з сервером дистриб’ютора, і ніякі проміжні агенти не гальмують передачу інформації).

Важливою перевагою є автоматичне повернення дефектури від постачальника (відмови) для подальшої роботи, про яку вас сповістить підказка.

У разі, якщо така ситуація виникає, ви отримаєте відсутні позиції замовлення в автоматичному режимі і зможете їх перезаказать в іншого постачальника.

Якщо постачальник не підтримує сервіс документообігу онлайн, то система автоматично визначивши це, викличе ваш поштовий клієнт і запропонує відправити замовлення по електронній пошті.

2. Якщо ви не підключені до інтернету і хочете відправити замовлення яким-небуть іншим способом (по телефону, факсом або ін.), викличте контекстне меню і виберіть бажану дію.

Швидше, краще, актуальніше!

Завдяки програмі «Фармзаказ АПТЕКА» ви маєте можливість повною мірою використовувати сучасні засоби комунікації на користь вашому бізнесу завдяки системі електронного замовлення онлайн.

Онлайн-замовлення економить як мінімум добу від моменту формування прайс-листа постачальником до одержання товару клієнтом! Крім того, ви маєте можливість в будь-який момент одержати актуальну інформацію про наявність медикаментів у постачальника.

Ми продовжимо знайомити вас з усіма новинками програми «Фармзаказ АПТЕКА» на сторінках нашого видання на сайті www.apteka.ua. Крім того, дізнатися про всі нововведення програми, а також залишити свої відгуки та побажання щодо її поліпшення ви можете на сайті pharmbase.com.ua.