Інформаційний Web-Сервіс

Це ефективний інструмент, завдяки якому можливо суттєво поліпшити якість каналів роздрібного продажу у аптеках і залучення відвідувачів.

Як класичних (системи обліку руху товару), так і альтернативних (сайти і прайс-агрегатори)

Це онлайн-сервіс, який здійснює передачу відомостей контенту і характеристик товару в облікові системи, а також на сайти аптечних мереж з періодичністю один раз на годину.

— максимально зручний формат подання відомостей

—  мінімум зусиль для впровадження

—  максимум користі від використання

Розглянемо роботу Web-сервісу контенту на прикладі препарату

Піносол кап. назал. фл. 10 мл Zentiva (Словацька Республіка)

Крок 1. Відправляємо в Web-сервіс запит з кодом «Моріон».

Крок 2. Отримуємо відповідь від Web-сервісу у вигляді сукупності даних, котрі необхідні для певного користувача.

піносол

Приклад відповіді Web-сервісу:

Крок 3. Імплементація даних в Облікову систему або на сайт аптечної мережі.

Крок 4. Проведення навчання персоналу аптечного підприємства з метою здобуття  навичок ефективного використання нових даних.

Результат:

канали продажів піднялися на якісно новий рівень

і працюють з максимальною віддачею!     

 

Інформація для технічних фахівців:

Технічна документація та тестовий доступ до Зображень упаковок

Технічна документація та тестове підключення до Web-Сервісу