Програмний комплекс «Аптека». Нововведення версії 2.38.7

Компанія «Софтінформ» прагне охопити всі нюанси аптечного бізнесу в своїх програмних
продуктах. І сьогодні ми раді представити Вам нову версію Програмного комплексу «Аптека» 2.38.7. Оновитися до нової версії Ви зможете за допомогою супроводжуючих Вас технічних фахівців.

  1. Доповнення в розділі «Довідники»
Доповнення в розділі «Довідники»

Доповнення в розділі «Довідники»

1.1. Дисконти. Тепер можна створювати дисконтні картки не тільки в центрі, але і на аптеках. Додана можливість вказати не тільки цілу, але і дробову знижку.

1.2. Маркетингові договори. Крім самого договору і його аналітики можна вести мінімальні залишки, які будуть враховуватися в Розрахунку потреби / Аналізу продажів. (включається в Мої налаштування / Замовлення).

1.3. Фіскальні реєстратори. Реалізована прив’язка до конкретного комп’ютера фіскального реєстратора. Додана можливість зняття звітів по вибраному фіскальному (ОЛАП Витрата чек). Налаштування функціоналу доступна в Мої налаштування/Обладнання.

1.4. Тарифи виробництва. Встановлення тарифів на власне виробництво аптеки. Докладно про можливості функціоналу читайте в окремій статті: http://pharmbase.com.ua/uk/ekstemporalnaya-receptura/

  1. Зміна у групі «Товар»

2.1. У пунктах «Асортиментні групи» і «Плани» додано: групування різних карток одного товару, ведення асортиментних планів та їх прив’язка до аптек.

Зміна в групі «Товар»

  1.  Група «Рух»

3.1. У розділі «Рух» доданий функціонал «Витрата чек +». Доданий фільтр по даті відображення чеків. Можливість в одному вікні пошуку товару відразу по партії, штрих-кодом і назвою. Можливість використовувати при продажу Супутні товари. Можливість перегляду онлайн залишків інших аптек по натисканні клавіші F2. З’явилися Ціна за блістер, Гіперпереход, тепер по правій клавіші миші можна відразу перейти в документ приходу в рух партій або зробити замовлення в потребі.

При бронюванні товару geoapteka.com.ua товар резервується і потім його можна додати в «Витрата чек». Термін резервування налаштовується індивідуально.

Крім geoapteka.com.ua можна і вручну робити резервування товару за певною відпускною ціною (менеджером інтернет-магазину).

3.2. У «Витрата чек +» з’явилося меню «Фіскальний принтер», в якому зібрані всі дії з РРО. З’явилася можливість друку копії останнього чека.

3.3. У «Переміщення +» додана можливість правити серії та термін придатності. Раніше подібний функціонал був тільки у документі приходу на центрі.

3.4. Інвентаризація без зупинки аптеки. Новий функціонал дозволяє проводити повну інвентаризацію, не закриваючи аптеку. Інвентаризація проводиться «наосліп», тобто працівник не бачить кількість товару на залишку, що виключає можливість фальсифікації. Якщо шуканої партії товару немає на залишку – її можна пошукати в партіях, проданих раніше. Кожен документ має прив’язку до особи, відповідальної за інвентаризацію своєї частини аптеки.

3.5. Додано створення «Акта на оприбуткування» на підставі «Акту списання». Дозволяє швидко правити розпаковування, ціну закупівлі, ставку ПДВ і т. д.

  1. Доповнення у розділі «Замовлення»
Доповнення у розділі «Замовлення»

Доповнення у розділі «Замовлення»

4.1. В пункті «Розрахунок потреби / Аналіз продажів» додана можливість фільтрувати по «Асортиментному плану» або без урахування «Асортиментного плану». Тепер можна використовувати мінімальний залишок.

4.2. У «Розрахунок потреби / Зміст» реалізований функціонал «Товар у дорозі»: система може розрахувати кількість товару, який найближчим часом буде доставлений на аптеку. Тепер можна швидко редагувати кількість Зміст (раніше було доступно тільки в «Аналізі продажів»).

4.3. Також у «Розрахунок потреби / Зміст / Дефектура попиту» доданий окремий фільтр по даті дефектури, що особливо корисно при декількох замовленнях в день.

4.4. У «Імпорт прайса / Груповий імпорт прайсів» доданий модифікатор прайсів (знижка, націнка на ціну в прайсі).

4.5. Зміни пункту «Потреба». Додано «Імпорт» та «Груповий імпорт потреби». Реалізовано використання фільтра «Обраний постачальник», «Дата прайса», «Головний постачальник».

Закладка внизу «Потреба у точці / Загальна потреба». Показує загальну кількість замовленого товару без поділу по точкам.

4.6. Зміни пункту «Оптимізація». У налаштуваннях постачальників можна встановити МІН і МАКС суму замовлення. Коефіцієнт лояльності (коли віртуально ціна постачальника вважається збільшеною або зменшеною), функціонал зручний для пріоритезації постачальника в певних межах. Додано кнопку «Активувати/деактивувати ліміти».

4.7. При «Оптимізації за мінімальною ціною» і включеною умовою по «Асортиментним групам» (виставляється в Мої налаштування) буде здійснюватися пошук мінімальної ціни за всіма кодами МОРІОН, які об’єднані в асортиментних групах. Також тепер можна виключити з оптимізації товари, яких немає в асортиментних групах, що зручно для позицій під замовлення. Додати їх можна, вибравши постачальника вручну.

4.8. У «Оптимізація / Постачальники по точках» можна правити кількість товару, не переходячи в «Потребу».

4.9. Доданий показник «А/В/C ринку» — показує належність цього товару до групи ” АВС ” в розрізі не аптеки, а всієї України.

4.10. «Замовлення». Тепер, відкривши конкретне замовлення, можна додати ще позиції з прайсу цього постачальника, звірити замовлення з приходом та роздрукувати його. Перевірка замовлення з приходом робиться не тільки для розрахунку товару в дорозі, але і для контролю отриманого товару. Звіряються парафії з замовленням і показуються розбіжності, що дозволить визначити не ту кількість, не той товар, або недовіз.

  1. Зміна у розділі «Аналіз»
Зміна в групі «Аналіз»

Зміна у розділі «Аналіз»

5.1. «Онлайн-залишки» дозволяють швидко переглянути залишки конкретного товару у всіх аптеках мережі. Можна обмежити список відображуваних аптек. Цей список використовується в «Витрата чек» з F2.

5.2. «Аналіз замовлення». Аналітика замовлень за період в розрізі постачальників, товарів, виробників і т. д.

5.3. «Аналіз маркетингового договору» — аналіз договорів та умов за ним, доданих в «Довідник / Маркетингові договори».

5.4. Новий «Аналіз руху товару». Додано можливість вибору декількох аптек/постачальників/виробників у першій вкладці для подальшої детальної аналітики. Додана можливість фільтрації.

  1. Доповнення в групі «Інформація»
Доповнення у розділі «Інформація»

Доповнення в групі «Інформація»

6.1. Доданий пункт «Супутні категорії». Зручний довідник по категоріях медикаментів.

6.2. Доданий пункт «Показники ринку: АВС розбивка всього ринку». Інформація оновлюється раз на місяць. Можна подивитися і порівняти зі своїм залишком, виявити втрачені з асортименту товари.

  1. Доопрацювання у вікні «Мої налаштування»

7.1. Додана можливість створювати видаткові і прибуткові документи «в майбутньому» (ставити дату більше поточної). Мої налаштування / Різне / Дати документів більше поточної дати (буде зручно деяким бухгалтерам або завідувачам, дозволяє вносити прострочення або товари з проблемами в серії, які тимчасово необхідно прибрати з продажу).

Доопрацювання у вікні «Мої налаштування»

Доопрацювання у вікні «Мої налаштування»

7.2. Удосконалено «Груповий імпорт прайсів» (*.mvp) і «Потреби» (*.wnt). «Мої налаштування / Документи»

7.3. Відкриті можливості зміни кольору активного рядка, збільшення шрифту у всіх таблиць. «Інтерфейс / Таблиці»

Інтерфейс / Таблиці

Інтерфейс / Таблиці

7.4. В «Мої налаштування / Замовлення» додані «Налаштування товару в дорозі» і «Розрахунок потреби».

7.5. Доданий автоматичний імпорт *.ммо накладних з пошти. «Мої налаштування / Мережа / Настройка пошти»

7.6. Можлива настройка «Автоматичне створення переміщень» – на підставі прибуткових документів. «Мої налаштування / Рух / Прихід»

7.8. Для зручності переходу з «Фармзаказа» в замовленні можна налаштувати кроки, як і в «Фармзаказі». «Мої налаштування / Інтерфейс / Кроки замовлення»

7.9. Для великих моніторів зручно буде збільшити вікно пошуку («Партія», «Штрих-код», «Назва») для старих модулів. «Мої налаштування / Інтерфейс / Пошук / Розмір шрифту для фільтра»

7.10. Додано«Автоматичне відкриття грошового ящика». «Мої налаштування / Обладнання»

7.11. Додано включення супутніх товарів для «Витрата чек+». «Мої налаштування /Рух / Витрата чек +» (рекомендуємо 4-й рівень).

Для оновлення Програмного комплексу «Аптека» до нової версії 2.37, звертайтеся до своїх технічних фахівців.

Детальніше про можливості Програмного комплексу “Аптека” читайте у статті: http://pharmbase.com.ua/uk/avtomatizaciya-aptek/

Наші контакти:

Служба підтримки клієнтів: (044) 585-97-12
   
Відділ продажів: (044) 585-97-10, внутрішній 333, 364, 362

Виникли питання?! Залишайте заявку в формі нижче і ми зв’яжемося з Вами: ↓