Система обліку руху товару “Аптека”
Основні функціональні можливості:
- Партійний облік
- Дислокація
- Прихід
- Повернення
- Націнка
- Залишки
- Зберігання
- Переміщення
- Дисконт
- Робота зі страховими компаніями
- Лікарі – консультанти
- Витрата, чек
- Витрата безготівковий рахунок
- Групова переоцінка товару за різними параметрами
- Інвентаризація
- Формування потреби
- Замовлення
- Аналіз
- Фіскальне обладнання
Швидкий старт, налаштування та запуск системи протягом одного дня!
Простота і надійність роботи системи!
Також Ви можете переглянути: Урок з навчання працівника першого столу
Партійний облік зведе можливість пересорта до мінімуму, дасть можливість відстежити рух товару і т. д.
Дислокація. Суфікс кодів партії, можливість визначати дислокацію як «фіскальна» й надалі оприбуткувати товар такого типу.
- Імпорт електронних накладних відомих форматів
- Фільтр вхідного контролю
- Історія цін
- Блокування товарів з прибуткових накладних і можливість забрати товар із залишків до з’ясування проблеми із зазначеними товарами. Створення видаткових документів і документів переміщення на підставі вмісту прибуткових накладних
- Коригування націнки товару
- Друк ярликів (штрих-кодів) товару для ручних і підлогових сканерів
Повернення постачальникам, повернення клієнтів і покупців
- Детальна націнка товару в залежності від зазначених умов
- Облік різних типів обмежень у тому числі ЦРГ
- Фільтр вхідного контролю – перегляд проблемних позицій
- Блокування товару для продажу
- Можливість перегляду інформації по синонімам, серіям, довідкам
- Індексація товару по роздрібним точкам
- Переміщення товару по структурним підрозділам
- Створення витрати БГ на підставі переміщення
- Друк ярликів
- Можливість побудови різних типів дисконтних програм (фіксовані, накопичувальні)
- Можливість обмежити дисконт на конкретну групу товарів
- Ведення історії продажів за рецептом конкретного лікаря, бонусна система
- Пошук за кодом партії, штрих-коду, найменуванню
- Відображення синонімів товару, які є в залишках, навіть якщо потрібний товар відсутній
- Набір дефектури (замовлення)
- Відображення суми чека на фіскальному принтері перед друком
- Відпуск готівковий, посттермінальний (безготівковий), рецептурний, під страхові компанії, за собівартістю
- Резервування товару під клієнта
- Відпуск по собівартості, знижка/націнка з контролем цін
- Можливість додавання товару в замовлення
- Автоматичне створення витрати на підставі рахунку
- Повна і часткова інвентаризація товару
- Акти списання, приходу, повний акт інвентаризації
- Автоматична, напівавтоматичне і ручне формування потреби для замовлення будь-якої аптеки і аптечноїмережі.
- Аналіз приходу-витрати з зазначенням необхідного запасу (кількість днів) та залежалого товару за вибором
- Можливість перегляду товару, який вийшов на 0 і не замовлявся
- Облік нульових продажів в залежності від того, чи був товар у залишках, чи ні
- Можливість установки критичних залишків по 3 значеням
- Установка постійно необхідної кількості на конкретний товар
Підтримувані моделі фіскального обладнання: Datecs FP-3141T, Datecs FP – 3530T, Марія 301 МТМ, Марія 304, Міні ФП, Міні ФП-4, Міні ФП-6, Екселліо FPU-550, Екселліо LP-1000, ІКС-260t, ІКС-486, ІКС-810Т.
- Безліч основних форм аналізу
- Побудова різних типів аналізу в залежності від індивідуальних процесів у клієнта
- Простота інтерфейсу, його схожість з основними інтерфейсами популярних додатків
- Забезпечується робота зі всім поширеним фіскальним і нефискальным обладнанням
- Простота переходу з інших систем обліку – просто завантаживши каталог, залишки, інвентаризацію або переміщення
- Наявність і можливість щоденного оновлення в системі необхідних для роботи довідників: медикаментів, синонімів і аналогів, довідкової інформації (анотації), реєстрації, амплітуди, регуляторних списків МОЗ, приналежність до ЦРГ, уніфікованого коду для електронного документообігу з іншими операторами фармринку і т. д.
- Консультації щодо номенклатурної та цінової політики Вашої компанії, використовуючи дані системи дослідження ринку «Фармстандарт».
Проста і повністю автоматизована система обміну даними між структурними підрозділами
Обмін документами з постачальниками в online режимі:
- Отримання прайс-листа безпосередньо з сервера постачальника, зі спеціальними умовами і актуальною номенклатурою
- Відправка замовлення безпосередньо на сервер постачальника та отримання дефектури
- Отримання накладної з сервера постачальника
Портативність роботи – програма працює без яких-небудь реєстрових даних
Автоматичне резервне копіювання бази даних
В оренду системи входить:
• установка й настроювання програми (впровадження);
• навчання персоналу;
• супровід програми технічними фахівцями (консультації, вирішення поточних питань і проблем);
• щоденне оновлення довідників (каталог товарів, дані про реєстрацію, регуляторні списки, синоніми та багато іншого);
• оновлення версій (удосконалення і модернізація програми);
• участь в проекті «Інформаційний обмін».
Ми забезпечимо Вас:
Якісним продуктом;
Лояльним ставленням у плані цінової політики наших продуктів;
Сервісом підтримки системи по всій території України;
Постійним розвитком функціоналу нашого продукту;
Передовими ідеями підвищення ефективності бізнес-процесів;
Завантажити файл презентації системи >
Замовити проведення презентації системи >
Залишити побажання щодо доопрацювання функціоналу >
Додаткова інформація на нашому блозі >
Дізнатися більше про Програмний комплекс “Аптека” Ви можете у менеджерів за номерами:
Служба підтримки клієнтів: | (044) 585-97-12 |
Відділ продажів: | (044) 585-97-10, внутрішній 333, 364, 362 |
Або залишивши заявку в формі нижче: ↓
[feedback]