Система обліку руху товару “Аптека”

Основні функціональні можливості:

Швидкий старт, налаштування та запуск системи протягом одного дня!

Простота і надійність роботи системи!

Також Ви можете переглянути: Урок з навчання працівника першого столу

Стартова - ПК Аптека

Стартова – ПК Аптека

Партійний облік зведе можливість пересорта до мінімуму, дасть можливість відстежити рух товару і т. д.

Дислокація. Суфікс кодів партії, можливість визначати дислокацію як «фіскальна» й надалі оприбуткувати товар такого типу.

Прихід:

  • Імпорт електронних накладних відомих форматів
  • Фільтр вхідного контролю
  • Історія цін
  • Блокування товарів з прибуткових накладних і можливість забрати товар із залишків до з’ясування проблеми із зазначеними товарами. Створення видаткових документів і документів переміщення на підставі вмісту прибуткових накладних
  • Коригування націнки товару
  • Друк ярликів (штрих-кодів) товару для ручних і підлогових сканерів
вхідний Контроль накладної

вхідний Контроль накладної – ПК Аптека

Повернення постачальникам, повернення клієнтів і покупців

Націнка:

  • Детальна націнка товару в залежності від зазначених умов
  • Облік різних типів обмежень у тому числі ЦРГ

Залишки:

  • Фільтр вхідного контролю – перегляд проблемних позицій
  • Блокування товару для продажу
  • Можливість перегляду інформації по синонімам, серіям, довідкам
Синоніми - Пк Аптека

Синоніми – ПК Аптека

Зберігання:

  • Індексація товару по роздрібним точкам

Переміщення:

  • Переміщення товару по структурним підрозділам
  • Створення витрати БГ на підставі переміщення
  • Друк ярликів

Дисконти:

  • Можливість побудови різних типів дисконтних програм (фіксовані, накопичувальні)
  • Можливість обмежити дисконт на конкретну групу товарів

Лікарі-консультанти:

  • Ведення історії продажів за рецептом конкретного лікаря, бонусна система

Видатковий чек:

  • Пошук за кодом партії, штрих-коду, найменуванню
  • Відображення синонімів товару, які є в залишках, навіть якщо потрібний товар відсутній
  • Набір дефектури (замовлення)
  • Відображення суми чека на фіскальному принтері перед друком
  • Відпуск готівковий, посттермінальний (безготівковий), рецептурний, під страхові компанії, за собівартістю
Відпуск товару - ПК Аптека

Відпуск товару – ПК Аптека

Росхід безготівковий рахунок:

  • Резервування товару під клієнта
  • Відпуск по собівартості, знижка/націнка з контролем цін
  • Можливість додавання товару в замовлення
  • Автоматичне створення витрати на підставі рахунку
Довідкова інформація про медикаменту - ПК Аптека

Довідкова інформація про медикамент – ПК Аптека

Інвентаризація:

  • Повна і часткова інвентаризація товару
  • Акти списання, приходу, повний акт інвентаризації

Розрахунок потреби:

Adobe CS5 Service Manager
 
[Main Instruction]
Припинена робота програми “Adobe CS5 Service Manager”
 
[Content]
Windows здійснює пошук способу усунення цієї помилки…
 
[Cancel]
Adobe CS5 Service Manager
 
[Main Instruction]
Припинена робота програми “Adobe CS5 Service Manager”
 
[Content]
Windows здійснює пошук способу усунення цієї помилки…
 
[Cancel]
[Window Title]
Adobe CS5 Service Manager
[Main Instruction]
Припинена робота програми “Adobe CS5 Service Manager”
[Content]
Windows здійснює пошук способу усунення цієї помилки…
[Cancel]
  • Автоматична, напівавтоматичне і ручне формування потреби для замовлення будь-якої аптеки і аптечноїмережі.
  • Аналіз приходу-витрати з зазначенням необхідного запасу (кількість днів) та залежалого товару за вибором
  • Можливість перегляду товару, який вийшов на 0 і не замовлявся
  • Облік нульових продажів в залежності від того, чи був товар у залишках, чи ні
  • Можливість установки критичних залишків по 3 значеням
  • Установка постійно необхідної кількості на конкретний товар
Формування потреби - ПК Аптека

Формування потреби – ПК Аптека

Підтримувані моделі фіскального обладнання: Datecs FP-3141T, Datecs FP – 3530T, Марія 301 МТМ, Марія 304, Міні ФП, Міні ФП-4, Міні ФП-6, Екселліо FPU-550, Екселліо LP-1000, ІКС-260t, ІКС-486, ІКС-810Т.

Аналіз:

  • Безліч основних форм аналізу
  • Побудова різних типів аналізу в залежності від індивідуальних процесів у клієнта

Швидкий старт

  • Простота інтерфейсу, його схожість з основними інтерфейсами популярних додатків
  • Забезпечується робота зі всім поширеним фіскальним і нефискальным обладнанням
  • Простота переходу з інших систем обліку – просто завантаживши каталог, залишки, інвентаризацію або переміщення
  • Наявність і можливість щоденного оновлення в системі необхідних для роботи довідників: медикаментів, синонімів і аналогів, довідкової інформації (анотації), реєстрації, амплітуди, регуляторних списків МОЗ, приналежність до ЦРГ, уніфікованого коду для електронного документообігу з іншими операторами фармринку і т. д.
  • Консультації щодо номенклатурної та цінової політики Вашої компанії, використовуючи дані системи дослідження ринку «Фармстандарт».

Проста і повністю автоматизована система обміну даними між структурними підрозділами

Обмін документами з постачальниками в online режимі:

  • Отримання прайс-листа безпосередньо з сервера постачальника, зі спеціальними умовами і актуальною номенклатурою
  • Відправка замовлення безпосередньо на сервер постачальника та отримання дефектури
  • Отримання накладної з сервера постачальника

Портативність роботи – програма працює без яких-небудь реєстрових даних

Автоматичне резервне копіювання бази даних

В оренду системи входить:

• установка й настроювання програми (впровадження);

• навчання персоналу;

• супровід програми технічними фахівцями (консультації, вирішення поточних питань і проблем);

• щоденне оновлення довідників (каталог товарів, дані про реєстрацію, регуляторні списки, синоніми та багато іншого);

• оновлення версій (удосконалення і модернізація програми);

• участь в проекті «Інформаційний обмін».

Ми забезпечимо Вас:

Якісним продуктом;

Лояльним ставленням у плані цінової політики наших продуктів;

Сервісом підтримки системи по всій території України;

Постійним розвитком функціоналу нашого продукту;

Передовими ідеями підвищення ефективності бізнес-процесів;

Завантажити файл презентації системи >

Замовити проведення презентації системи >

Залишити побажання щодо доопрацювання функціоналу >

Додаткова інформація на нашому блозі >

Дізнатися більше про Програмний комплекс “Аптека” Ви можете у менеджерів за номерами:

Служба підтримки клієнтів: (044) 585-97-12
   
Відділ продажів: (044) 585-97-10, внутрішній 333, 364, 362

Або залишивши заявку в формі нижче: ↓

[feedback]

Поделиться:
  •  
  •  
  •  
  •