Інформаційне забезпечення аптек – нові можливості для наших клієнтів

Ми продовжуємо розвивати можливості модуля інформаційного забезпечення аптек, що дозволяє нашим клієнтам інтегрувати актуальні дані з бази даних компанії «Моріон» в свої системи обліку руху товару. Це дозволяє аптечним мережам економити значну кількість часу та коштів на пошук, обробці і внесення у свою Облікову систему такої необхідної в щоденних бізнес-процесах інформації, як реєстрація, синоніми, довідкової інформації на препарати, приналежності до регуляторних списків і багато іншого.

Повний список характеристик препаратів, які щодня актуалізуються за допомогою модуля інформаційного забезпечення, складається з:

  • Еталонний каталог лікарських засобів ( На трьох мовах)
  • Каталог назв російською або українською мовою, адаптованих для зручності обліку і реалізації
  • Довідкова інформація на препарати (анотації)
  • Довідки Держфармцентру
  • Регуляторні списки (заборони реалізації, дозволу, розпорядження)
  • INN, синоніми
  • Класифікації ATC, NFC, Косметики, Бадів
  • Склад препарату
  • Дані про реєстрацію препаратів
  • Організації, їх атрибути і корпоративна приналежність
  • Приналежність до нормативних документів («ЦРГ», «відпуск без рецепта», «реалізація за бюджетні кошти» і т. д.)
  • Списки граничних і референтних цін
  • Список цін, задекларованих виробниками

Тепер наші клієнти зможуть використовувати також і нові характеристики:

  • «Групи товару»і «головний товар»

Опис: Існує проблема, коли після перереєстрації препарату в прайс-листах постачальників може знаходитися декілька ідентичних товарів, але з різними унікальними кодами («старої» і «нової» реєстрації). У клієнта, в Обліковій системі, такий товар має ще «старий» код, а в більшості прайс-листів постачальників він вже оновлений. Тому такий товар буде замовлено у того постачальника, у якого є «старий» код, а не у кого дешевше і це в кращому випадку, або ж, коли у всіх постачальників код вже оновлений, він взагалі може залишитися незаказаним. Тобто виникають складнощі для оптимального замовлення таких позицій.

Крім того, на ринку, найчастіше можуть бути ідентичні лікарські форми препаратів однієї маркетируючої організації, але різних заводів-виробників. Наприклад, на ринку присутні кілька ідентичних позицій «Актовегін» різних виробників:

Код Моріон Назва Форма Номер Виробник Маркетирующая Дата завершення реєстрації

17989

Актовегін

р-р інф. 10% фо. 250 мл фіз. р-ри

1

NycomedAustria (Австрія)

Нікомед Україна (Україна, Київ)

22.10.2013

Код Моріон Назва Форма Номер Виробник Власник ліцензії Дата завершення реєстрації

156494

Актовегін

р-р інф. 10% фл.
250 мл фіз. р-ри

1

КусумФарм (Україна, Суми)

Нікомед Україна (Україна, Київ)

13.12.2015

Тепер з використанням коду «групи товару» такі позиції (з однаковою повною назвою, але різними унікальними кодами через відмінності у виробника або власника ліцензії) будуть сприйматися як ідентичні, пошук мінімальної ціни проходитиме серед всіх товарів даної групи, що допоможе вибрати оптимальну ціну і зменшити кількість позицій, які залишилися незамовленими.

Характеристика «Головний товар» – це препарат, який в своїй «групі товарів» має активну реєстрацію та актуальні характеристики. Його призначення – передача актуальних характеристик медикаментів, за допомогою його актуалізації в каталогах наших клієнтів. «Головний товар» підтримується і щодня актуалізується експертами компанії Моріон, після чого, через інформаційний сервіс надається клієнтам.

Поделиться:
  •  
  •  
  •  
  •