Наша команда розробки та їх робота за методикою Scrum

Наша злагоджена команда програмістів працює за методикою Scrum, адже тільки з жорсткими рамками і повним контролем над процесом розробки можна досягти успіху і забезпечити клієнтів програмного комплексу «Аптека» ефективними інструментами управління і своєчасне їх адаптування при зміні законодавства.

Трохи про методику

Scrum – це набір принципів, на яких будується процес розробки, що дозволяє в жорстко фіксовані і невеликі за часом ітерації, так звані спринти, надавати кінцевому користувачеві працююче  програмне забезпечення  з новими можливостями, для яких визначено найбільший пріоритет. Можливості програмного забезпечення до реалізації в черговому спринті визначаються на початку спринту на етапі планування і не можуть змінюватися на всьому його протязі. При цьому строго фіксована невелика тривалість спринту надає процесу розробки передбачуваність і гнучкість.

Що Scrum дає кінцевому споживачеві нашої системи?

Кожен клієнт чітко знає, коли він отримає то чи інше доопрацювання!
Ми працюємо наступним чином: весь час розробки ділиться на 4-х тижневі проміжки, так звані спринти, в кінці кожного спринту випускається нова версія з найбільш затребуваними функціями. На кожен спринт відділ розробки отримує певний список задач. Ці завдання оцінені за часом, пріорітезовані, кожен програміст, в будь-який момент часу, закінчивши ту чи іншу задачу, знає чим йому займатися далі. Він бере з цього списку завдання з найвищим пріоритетом і починає над нею працювати. Після цього, програміст передає задачу в тестування. Тестування у нас багатоетапний. Тобто кожну доопрацювання тестує не один тестувальник, а кілька. Після того як всі тестувальники перевірили завдання і підтвердили працездатність функціоналу – завдання вважається виконаним.

Кожні 4 тижні у нас випуск нової версії! Завдяки такому підходу, якщо ми клієнту щось обіцяємо, то ми можемо назвати точну дату, коли це буде.

Ми завжди точно знаємо, що це потрапить або в цей реліз, або вже в наступний. Дати кожного релізу нам відомі. Ми не обіцяємо того, чого не можемо реалізувати, всі обіцяні терміни дотримуються в строгому порядку.

Відповідно для кінцевих споживачів нашої системи, немає кота в мішку! Все максимально прозоро і клієнт чітко розуміє, коли він отримає той чи інший функціонал.

У Scrum дуже жорстко розподілені ролі. Є 2 окремі ролі, це Scrum Майстер і Product Owner (власник товару). Scrum Master, який дивиться в бік команди займається з кожним з розробників, доповнює якісь речі, які їм не зрозумілі. Іноді аж до того, що самостійно тестує той чи інший функціонал. Для того що б, команда завершила спринт в повному обсязі.

Власник продукту спілкується з клієнтами, аналізує ринок і виділяє найбільш цікаві доробки, які прямо зараз принесуть більше користі нашим клієнтам. Описує їх і збирає інформацію.

Що найголовніше в нашій роботі?
Головне в нашій роботі – це команда, яка завжди працює як швейцарський годинник без конфліктів і максимально продуктивно!

Є така річ як, Покер Планування
Що це таке і як воно працює?

Всі розробники сідають в переговорній кімнаті, і обговорюють завдання на наступний спринт. Після чого кожен в наборі карт вибирає карту з передбачуваним часом скільки займе ця розробка за часом. Наприклад, 20 робочих годин, все кладуть карти сорочкою вгору і в певний момент їх перевертають. Якщо оцінний час приблизно співпав, значить, ми розуміємо, що кожен з розробників правильно вник в задачу, якщо у когось тимчасова оцінка сильно вибивається, значить, людина, швидше за все, щось не зрозуміла і обговорення завдання триває. Можливо, він знає щось, чого не знають всі інші. В результаті у нас народжується список завдань, у яких є пріоритет і оцінка за часом. Ми відразу розуміємо, скільки задачь встигнемо зробити за наступні 4 тижні. У нас є статистика, якщо ми в середньому за 4 тижні встигаємо зробити задач, наприклад, на 350 годин, то в наступний спринт ми встигнемо приблизно стільки ж.

Таким чином, ми можемо точно і чітко сказати на ранньому етапі, які доопрацювання вже будуть готові через 4 тижні!

В результаті наш клієнт отримує зручний продукт, який підвищить ефективність всієї роботи, буде мати максимальний функціонал, регулярну підтримку оновлень, а також чуйну тех. підтримку. Наша мета якісний робочий продукт для кінцевого споживача.

Поделиться:
  •  
  •  
  •  
  •