ПК Аптека для ФОП
23 листопада 2018 року Парламент України прийняв закон №2628-VIII, який зобов’язує аптеки, які працюють як фізична особа-підприємець, використовувати реєстратори розрахункових операцій (РРО) з 1 січня 2019 року.
На даний момент в Україні без фіскального обладнання ведуть господарську діяльність 4500 аптечних закладів. Всі ці аптеки с 1 січня змушені будуть придбати спеціальне технічне оснащення та програмне забезпечення. А саме:
– Персональний комп’ютер або ноутбук
– Фіскальний реєстратор
– Грошова скриня
– Сканер штрих-кодів (за бажанням)
– Програмне забезпечення для ведення обліку
Для впровадження комп’ютеризації встановлені дуже стислі строки. Крім того, даний процес пов’язаний із значним фінансовим навантаженням на малі підприємства.
Компанія «Софтінформ» – провідний розробник програмного забезпечення для автоматизації діяльності аптек та компанія «Декстра груп» – один з лідерів у постачанні фіскального обладнання. Разом ми розробили вигідну пропозицію для приватних підприємців. Установка та використання на умовах оренди ПК Аптека, а також комплект необхідної техніки за спеціальною ціною. Це комплексне рішення для задачі комп’ютеризації аптечних закладів в стислі терміни та на максимально вигідних умовах.
Торгове устаткування зі знижкою до 15%
Для невеликих аптек (до 250 чеків за зміну)
- Фіскальний реєстратор MG N707TS (58мм, без автообрізки, повний комплект) + Грошова скриня HPC 16S
- Фіскальний реєстратор MG N707TS (58мм, без автообрізки, повний комплект) + Грошова скриня HPC 16S + Сканер ш-к Datalogic QuickScan Lite QW2100
Для середніх аптек (до 400 чеків за зміну)
- Фіскальний реєстратор MG P777TL (58мм, з автообрізкою, повний комплект) + Грошова скриня HPC 16S
- Фіскальний реєстратор MG P777TL (58мм, з автообрізкою, повний комплект) + Грошова скриня HPC 16S + Сканер ш-к Datalogic QuickScan Lite QW2100
Оренда ПК Аптека зі знижкою до 50% на весь 2019 рік.
Орієнтовний час запуску аптеки – 2 тижні з дня початку робіт
В рамках оренди аптеки отримують:
– Встановлення та налаштування системи
– Навчання персоналу
– Право на використання системи
– Щоденне оновлення довідників
– Щоденна актуалізація законодавчих актів (списки по реімбурсації, программа «доступні ліки», національний перелік, заборонені серії, реєстрація та інше)
– Оновлення системи щомісяця
Отримати консультації за пакетною пропозицією та замовити обладнання можна написавши запит на електронну пошту: igor.sheludchenko@morion.ua або за номером телефона +38-050-448-89-76
Виникли питання?! Бажаєте стати користувачем? Залишайте заявку у формі нижче і ми з Вами зв’яжемось: ↓
1