ПК Аптека для ФОП

23 листопада 2018 року Парламент України прийняв закон №2628-VIII, який зобов’язує аптеки, які працюють як фізична особа-підприємець, використовувати реєстратори розрахункових операцій (РРО) з 1 січня 2019 року.

На даний момент в Україні без фіскального обладнання ведуть господарську діяльність 4500 аптечних закладів. Всі ці аптеки с 1 січня змушені будуть придбати спеціальне технічне оснащення та програмне забезпечення. А саме:

–          Персональний комп’ютер або ноутбук

–          Фіскальний реєстратор

–          Грошова скриня

–          Сканер штрих-кодів (за бажанням)

–          Програмне забезпечення для ведення обліку

Для впровадження комп’ютеризації встановлені дуже стислі строки. Крім того, даний процес пов’язаний із значним фінансовим навантаженням на малі підприємства.

Компанія «Софтінформ» – провідний розробник програмного забезпечення для автоматизації діяльності аптек та компанія «Декстра груп» – один з лідерів у постачанні фіскального обладнання. Разом ми розробили вигідну пропозицію для приватних підприємців. Установка та використання на умовах оренди ПК Аптека, а також комплект необхідної техніки за спеціальною ціною. Це комплексне рішення для задачі комп’ютеризації аптечних закладів в стислі терміни та на максимально вигідних умовах.

Торгове устаткування зі знижкою до 15%

Для невеликих аптек (до 250 чеків за зміну)

  • Фіскальний реєстратор MG N707TS (58мм, без автообрізки, повний комплект) + Грошова скриня HPC 16S
  • Фіскальний реєстратор MG N707TS (58мм, без автообрізки, повний комплект) + Грошова скриня HPC 16S + Сканер ш-к Datalogic QuickScan Lite QW2100

 

Для середніх аптек (до 400 чеків за зміну)

  • Фіскальний реєстратор MG P777TL (58мм, з автообрізкою, повний комплект) + Грошова скриня HPC 16S
  • Фіскальний реєстратор MG P777TL (58мм, з автообрізкою, повний комплект) + Грошова скриня HPC 16S + Сканер ш-к Datalogic QuickScan Lite QW2100

Оренда ПК Аптека зі знижкою до 50% на весь 2019 рік.

Орієнтовний час запуску аптеки – 2 тижні з дня початку робіт

В рамках оренди аптеки отримують:

–          Встановлення та налаштування системи

–          Навчання персоналу

–          Право на використання системи

–          Щоденне оновлення довідників

–          Щоденна актуалізація законодавчих актів (списки по реімбурсації, программа «доступні ліки», національний перелік, заборонені серії, реєстрація та інше)

–          Оновлення системи щомісяця

Отримати консультації за пакетною пропозицією та замовити обладнання можна написавши запит на електронну пошту: igor.sheludchenko@morion.ua  або за номером телефона +38-050-448-89-76 

Виникли питання?! Бажаєте стати користувачем?  Залишайте заявку у формі нижче і ми з Вами зв’яжемось: ↓

Поделиться:
  • 1
  •  
  •  
  •