Інформаційний Web-Сервіс
Це ефективний інструмент, завдяки якому можливо суттєво поліпшити якість каналів роздрібного продажу у аптеках і залучення відвідувачів.
Як класичних (системи обліку руху товару), так і альтернативних (сайти і прайс-агрегатори)
Це онлайн-сервіс, який здійснює передачу відомостей контенту і характеристик товару в облікові системи, а також на сайти аптечних мереж з періодичністю один раз на годину.
— максимально зручний формат подання відомостей
— мінімум зусиль для впровадження
— максимум користі від використання
Розглянемо роботу Web-сервісу контенту на прикладі препарату
Піносол кап. назал. фл. 10 мл Zentiva (Словацька Республіка)
Крок 1. Відправляємо в Web-сервіс запит з кодом «Моріон».
Крок 2. Отримуємо відповідь від Web-сервісу у вигляді сукупності даних, котрі необхідні для певного користувача.
Приклад відповіді Web-сервісу:
Крок 3. Імплементація даних в Облікову систему або на сайт аптечної мережі.
Крок 4. Проведення навчання персоналу аптечного підприємства з метою здобуття навичок ефективного використання нових даних.
Результат:
канали продажів піднялися на якісно новий рівень
і працюють з максимальною віддачею!
Інформація для технічних фахівців:
Технічна документація та тестовий доступ до Зображень упаковок