Технічний супровід у вихідні та святкові дні

Шановні клієнти ПК «Аптека»!
З 19.05.2012 запущений проект по супроводу клієнтів ПК “Аптека” у вихідні та святкові дні.
Тепер наші менеджери зможуть якісно і своєчасно вирішити Ваші проблеми в позаурочний час, надати необхідні консультації та віддалену допомогу. Супровід буде здійснюватися з 9.00 до 21.00 у всі вихідні (субота і неділя) та святкові дні. Для вирішення термінових питань і проблем.
ПРОСТО ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ СВОЄМУ МЕНЕДЖЕРУ ТЕХПІДТРИМКИ!
Телефон для зауважень і пропозицій 050 383 00 87,
імейл: morionzahid@gmail.com
ТЕПЕР З НАМИ ЩЕ НАДІЙНІШЕ!
Поделиться: