«Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше!»

Аптечні мережі в Україні працюють в цікавих, але складних умовах.

Нестабільність законодавчої бази, трудомісткий процес підбору та адаптації персоналу. Інформаційне поле фармацевтичного ринку насичене і динамічно.

Багато керівників аптечних підприємств задаються питанням: як утримати бажану планку рентабельності, як підвищити прибутковість в жорстких умовах ринку?

Як говорив відомий персонаж: потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше!

Для досягнення поставлених цілей, крім професійних кадрів, аптечному підприємству потрібно ефективне програмне забезпечення, що містить максимум профільної інформації.

А саме: детальні каталоги (реєстраційні назви, МНН), реєстраційні дані, склади препаратів, заборонені серії, супутні товари, нормативно-правова приналежність препаратів, класифікатори, синоніми, інструкції, пропозиції постачальників, задекларовані ціни, граничні і референтні ціни.

Вся ця інформація незамінна на кожному етапі діяльності аптеки: від формування асортименту і його реалізації в роздрібній торгівлі, до якісної аналітики робочих процесів.

Цей набір даних акумулює в собі Інформаційний Web-сервіс.

Для продуктивного використання такого масиву інформації ми регулярно проводимо навчання персоналу і аналізуємо його ефективність.

Завдяки цьому, Вам не потрібно турбуватися, усіма чи можливостями, придбаного продукту, користується персонал аптечної мережі.

Крім того, Інформаційний Web-сервіс дозволяє значно підвищити конверсію аптечного сайту. Крутий сайт від просто сайту відрізняється грамотним оформленням, унікальним якісним контентом, участю в різних сервісах по залученню покупців.

Для цього ми пропонуємо професійні зображення упаковок і необхідний контент: інструкції, синоніми, супутні товари.

Зробити сайт продають – це серйозна робота. Безумовно, її можна виконати самостійно. А можна перекласти частину праці на професійного постачальника необхідного контенту. Тим самим, вивільнивши значні ресурси для інших стратегічних завдань аптечного підприємства.

Вкладення в якісні інструменти для бізнесу завжди швидко повертаються.

У подальших публікаціях ми детально розглянемо застосування Інформаційного Web-сервісу на кожному етапі роботи аптечного підприємства.

Поделиться:
  •  
  •  
  •  
  •