В допомогу приватним підприємцям. Касовий апарат або Фіскальний реєстратор?

Як Вам відомо, з 1 січня 2015 року набрав чинності Закон України № 71-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” від 28.12.2014.
Згідно з прийнятими до Податкового Кодексу України змін, платники єдиного податку (ФОП) II і III груп зобов’язані використовувати у своїй діяльності реєстратори розрахункових операцій (касові апарати або фіскальні реєстратори).
Багато власників аптек змушені вибирати між купівлею касового апарату і комплексною автоматизацією.
Безумовно, касовий апарат значно дешевше, до нього не потрібно купувати комп’ютери та програмне забезпечення. Але як довго така аптека зможе конкурувати з іншими? Скільки часу доводиться витрачати на рутинні завдання, такі як ціноутворення, замовлення товару, звітність перед контролюючими органами, постачальниками та виробниками?
Купівля касового апарату – вигідніше тільки на перший погляд, тобто в короткостроковій перспективі.
Комплексна автоматизація хоч і коштує дорожче (крім фіскального обладнання необхідно придбати комп’ютери та програмне забезпечення), але значно спрощує роботу для співробітників аптеки і дозволяє досягти більш високих показників ефективності бізнес-процесів.
Розробники ПК АТПЕКА (ТОВ Софтінформ) йде назустріч приватним підприємцям і надає пільгові умови для автоматизації діяльності, а саме:
- знижки до 20% на фіскальне обладнання при його придбанні у наших партнерів
- знижки на оренду програмного комплексу «Аптека»: перший місяць оренди – безкоштовно, другий – 50%.
- відкривається аптекам – безкоштовний розрахунок первісної номенклатури
Акція діє до 30.07.2015
Софтінформ є однією з провідних компаній України, які займаються автоматизацією аптек і аптечних мереж. На сьогоднішній день програмне забезпечення (ПК АПТЕКА) використовуються в більш ніж 700 аптеках та аптечних пунктах.
Вартість оренди ПК АПТЕКА: для першої аптеки – від 1200 грн/міс, для кожної наступної – від 800 грн/міс.
У вартість входить:
- – Установка та налаштування
- – Навчання співробітників
- – Технічне обслуговування
- – Доопрацювання функціоналу
- – Оновлення даних
- – Уніфікація довідника кодами Моріон